Svi naši proizvodi i poslovni procesi utemeljeni su na načelima upravljanja kvalitetom, a zadovoljstvo klijenata i potrošača naše je glavno opredjeljenje i usmjerenje.
Radimo u skladu sa zahtjevima Dobre Proizvođačke Prakse (GMP), zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015, kao i prema zahtjevima HALAL standarda, BAS 1049:2010 i stalno poboljšavamo kvalitet naših poslovnih procesa.
Vodimo stalnu brigu o zdravstvenoj ispravnosti i sigurnosti naših proizvoda u skladu sa zakonskim propisima, standardima, savremenim metodama istraživanja i pozitivnom poslovnom praksom.
Centar naših aktivnosti je stalno poboljšavanje efikasnosti sistema upravljanja i težnja da budemo najbolji u onome što radimo.
Uspostavljamo povjerenje na temelju uzajamnog poštovanja kako zaposlenika, tako i naših klijenata i potrošača.
Osiguravamo stalnu edukaciju i usavršavanje svih naših uposlenika.
Naše odluke temeljimo na činjenicama proizašlim iz istraživanja, nadziranja i mjerenja karakteristika proizvoda, procesa, sistema upravljanja kvalitetom i zadovoljstva zainteresiranih strana i kupaca.
Pratiti i primjenjivati najviše međunarodne standarde i regulativu iz oblasti proizvodnje i kontrole lijekova.
Pratiti i analizirati tržište, te razvijati i proizvoditi konkurentnu paletu proizvoda.
Osigurati neprekidnu funkcionalnost opreme neophodne za efikasnu proizvodnju i kontrolu kvaliteta.
Pratiti razvoj i uvoditi nove tehnike kontrole kvaliteta lijekova.
Razvijati odnose sa dobavljačima i nabavljati certificirane i provjerene materijale.
Razvijati generičke proizvode sa dodanim vrijednostima.
Optimizirati vrijeme nabavke ulaznih materijala.
Održavati funkcionisanje svih procesa u skladu sa GMP zahtjevima, zahtjevima Sistema upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015, kao i zahtjevima HALAL standardna, BAS 1049:2010.
Prilagođavati registracijsku dokumentaciju zahtjevima regulatornih tijela u zemljama u kojima se lijek planira registrovati.
Kontinuirano educirati sve zaposlene prema vrstama kompetencija.